Klant-luisterplan (14 november - Gent)

Klant-luisterplan

Klantgerichtheid komt niet vanzelf, dat moet je bewust bedenken, uittekenen en dagdagelijks managen.

Op welk niveau en hoe luisteren jullie naar jullie klanten?
Wie luistert er en hoe vaak?
Wat wordt er gedaan met de verkregen feedback?
Wat loopt goed en wat loopt stroef?

Bedrijven die hun klanten door en door kennen, luisteren zowel op strategisch, transactioneel, operationeel als relationeel niveau. Dat klinkt ingewikkeld (zeker nu er bij de klanten een "enquête moeheid" heerst), maar in realiteit zitten de meeste organisaties al op pakken informatie en is het niet zo moeilijk om elke dag actief te luisteren naar je klanten.

Goed bepalen wie luistert (over afdelingen heen), hoe je gaat luisteren, wie centraliseert en zorgt dat er effectief iets met de feedback gebeurt is cruciaal. Dit alles zit vervat in een KLANT-LUISTERPLAN.


NA DEZE OPLEIDING GA JE NAAR HUIS MET:
- een overzicht van alle courante klant luister- en meetmethodes en wanneer je welke kan gebruiken (B2B & B2C)
- tips en trics hoe deze te implementeren in je eigen organisatie
- je eigen klant-luisterplan en checklist

Schrijf je hier in

Locatie, Timing en Prijs

WANNEER Donderdag 12 september '19 van 9.00 tot 12.30u
WAAR Gent (De Pinte)
PRIJS € 399,00 excl. btw

PROMO - combineer met CPI opleiding in de namiddag en ontvang 15% korting
- maak gebruik van KMO portefeuille - Erkenningsnummer PITopia: DV.0234520