Inspiratiesessie | Yuki & Intellifin

26 april 2019 (Beringen)

26 april 2019 (Beringen)

Hoe kan je aan de klantverwachtingen van vandaag voldoen?

Klantverwachtingen veranderen steeds sneller. Kunnen we hieraan nog wel voldoen?
Vriendelijkheid is maar 5% van het klantgericht zijn. Er komt veel meer bij kijken dan we denken. Het gaat over:

Kiezen wat we wel en niet aan onze klanten willen aanbieden
Bepalen hoe we dat op een consistente manier zullen doen met al onze medewerkers
Bewust zijn van klantervaringen en verwachtingen
Weten hoe je via communicatie (te hoge) verwachtingen kunt managen
Els Dhaeze van Pitopia neemt ons op haar pittige manier mee op de reis van onze klant, met tal van voorbeelden, simpele tips en tricks en vooral goesting om elke dag opnieuw hieraan te werken uit liefde voor onze klanten.

Daarna gaan we op digitale klantenreis met Caroline van Yuki, het boekhoudpakket dat accountant en ondernemer bij elkaar brengt. Automatiseer je boekhouding dankzij de slimme software van Yuki, en krijg meer tijd vrij voor adviesverlening (op basis van up-to-date cijfers) en begeleiding van je ondernemer.

Tot slot moedigt Kristel van Intellifin je aan om je klanten proactief te benaderen & te ondersteunen met inzicht in huidige én toekomstige cijfers.

Word door Yuki en Intellifin geïnspireerd om meer contactmomenten in te bouwen, mee te denken met de ondernemer en om proactief mee te werken aan de toekomst van je klanten. Goesting gekregen om dichter bij de klant te komen? Schrijf je in en laat je inspireren.

We verwennen je alvast met een gratis exemplaar van het boek "Uit liefde voor de klant" (auteur: Els Dhaeze - uitgegeven bij LannooCampus).

In samenwerking met

Yuki (Caroline)

Intellifin (Kristel)

Pitopia (Els Dhaeze)

Programma & inschrijven

12u30 - onthaal met broodjeslunch
13u30 - gastspreker: Els Dhaeze - Pitopia
14u15 - Yuki
15u00 - pauze
15u15 - Intellifin
16u00 - afsluitende drink

Schrijf je hier in