In de pers


Mei 2016 - Recensie van Joost Cottyn - BNP Paris Bas

Mei 2016 - Recensie van Joost Cottyn - BNP Paris Bas

Een creatieve manier om medewerkers klantbewuster te maken, is om ze te laten nadenken hoe ze als klant de klantgerichtheid die ze verwachten, zelf kunnen beïnvloeden, schrijft Joost Cottyn, Employee Advocacy, in een recensie van het boek "Uit liefde voor de klant"     LEES MEER



April 2015 - VKW Maandblad Ondernemen

April 2015 - VKW Maandblad Ondernemen

VKW Book&Breakfast gaf veel ideeën om de liefde voor je klant in de praktijk toe te passen

20 jan 2015  -  Blog Studiereis over Customer Excellence

20 jan 2015 - Blog Studiereis over Customer Excellence

Je hoeft, aldus D'Haeze, niet voor klanten een WoW ervaring te bieden, want dat hou je niet vol. Veel beter is om goed met je klant af te stemmen...  Volgens D'Haeze moeten we eerst onze waarden goed bepalen. Vervolgens het gedrag dat hierbij hoort bepalen. En dan natuurlijk alle medewerkers van je organisatie volgens dit gedrag laten functioneren.... LEES MEER

Het boek 'Uit liefde voor de klant': 2e druk

Het boek 'Uit liefde voor de klant': 2e druk