Customer Excellence van binnen naar buiten

CX Masterclass, 3 en 4 oktober '19 te Mechelen

  • Zoek jij een manier om te groeien in je rol als Customer Experience professional?
  • Wil je een nog betere leider op het gebied van Customer Excellence worden?
Dan is de CCXP Masterclass iets voor jou!

In de CX Masterclass leer je alles over de 6 disciplines van het CXPA-framework, zowel strategie, cultuur, voice of the customer, voice of the employee, governance en structuur komen aan bod. Je krijgt voorbeelden van goede en slechte CX-methoden en nog belangrijker: je leert ook van jouw CX-collega's.

 

Nienke Bloem en Els Dhaeze zijn gecertificeerde Customer Experience Professionals (CCXP). In deze 2-daagse Masterclass gaan zij met jou de diepte in: je leert alles over Customer Experience, doet oefeningen en behandelt casussen.

Deze masterclass geldt ook als voorbereiding voor het CCXP-examen.

 

SCHRIJF JE HIER IN

 

 


De PITopia bouwstenen om jouw organisatie klantgericht te maken

Klant Inspiratie

Klant Inspiratie

  • Inspiratiesessie gebaseerd op ons boek "Uit liefde voor de klant": Luister naar hoe het anders kan
  • Customer Experience Game: Ervaar op een speelse manier hoe customer experience er zou kunnen uitzien in jouw bedrijf
  • Orlando experience: Ga mee naar de bakermat van klantgerichtheid; laat je onderdompelen in 1 week vol inspiratie en kom thuis met een plan van aanpak voor jouw organisatie
  • Customer Excellence coaching traject: Ontdek in 5 sessies hoe je jouw team /jouw organisatie klantgerichter kan maken en wat daar allemaal bij komt kijken

 

 

Klant Visie


Klant Visie

We helpen je om: 

  • Keuzes te maken en te bepalen wat je wil/kan als doel stellen rond "customer intimacy"
  • Duidelijke klantwaarden te kiezen en deze uit te dragen in jouw organisatie
  • Inzicht te krijgen in het actuele interne klantbewustzijnsniveau van iedereen
  • Een traject plan op te stellen en uit te bouwen om klantgerichter te worden

 

Klant Luisteren

 

Klant Luisteren

We helpen met:

  • Het modereren van klantpanels
  • Het luisteren naar klantverwachtingen om daar met iedereen iets mee te doen via de Expectations Tool
  • Het inzetten van de juiste klantmetingen (NPS / CES /...)
  • Het vereenvoudigen van je tevredenheidsenquêtes om effectief iets te kunnen doen met de resultaten ervan
  • Het optimaliseren van het klachtenproces en het installeren van een interne en externe feedbackloop
Klant Denken

 

Klant Denken

We helpen je om: 

  • De klantenreizen in kaart te brengen
  • Iedereen in de organisatie bewust te maken van zijn eigen impact op de klant
  • Klantwaarden vertalen naar gewenst gedrag voor elke medewerker
  • Te analyseren welke processen klantgerichter moeten worden
  • De huidige KPI's te vertalen naar CPI's (Customer Performance Indicators)
  • Alles samen te brengen in een concreet actieplan met een daarbijhorend intern comunicatieplan
Klant Handelen


Klant Handelen

We helpen jouw team met:

  • Het managen van klantverwachtingen door het gebruik van de juiste klantcommunicatie technieken
  • Het leren begrijpen van de klant via de "customer empathy map"
  • Het leren voorbereiden van klantcontacten via de "boom methode" en het gebruik van de "luister-en communicatie kwadranten"

We begeleiden specifieke trajecten in: 

  • Het opzetten van een klantgericht onthaal (hospitality program)
  • Het realiseren van klantgericht retail management (retail program)