Customer Excellence van binnen naar buiten


De PITopia bouwstenen om jouw organisatie klantgericht te maken

Klant Inspiratie

Klant Inspiratie

  • Boek workshop: Luister naar hoe het anders kan uit liefde voor de klant
  • Customer Experience Game: Ervaar op een speelse manier hoe customer experience er zou kunnen uitzien in jouw bedrijf
  • Orlando experience: Ga mee naar de bakermat van klantgerichtheid; laat je onderdompelen in 1 week vol inspiratie en kom thuis met een plan van aanpak voor jouw organisatie
  • Customer Excellence coaching traject: Ontdek in 5 sessies hoe je jouw team /jouw organisatie klantgerichter kan maken en wat daar allemaal bij komt kijken

 

 

Klant Visie


Klant Visie

We helpen je om: 

  • Keuzes te maken en te bepalen wat je wil/kan als doel stellen rond "customer intimacy"
  • Duidelijke klantwaarden te kiezen en deze uit te dragen in jouw organisatie
  • Inzicht te krijgen in het actuele interne klantbewustzijnsniveau van iedereen
  • Een traject plan op te stellen en uit te bouwen om klantgerichter te worden

 

Klant Luisteren

 

Klant Luisteren

We helpen met:

  • Het modereren van klantpanels
  • Het luisteren naar klantverwachtingen om daar met iedereen iets mee te doen via de Expectations Tool
  • Het inzetten van de juiste klantmetingen (NPS / CES /...)
  • Het vereenvoudigen van je tevredenheidsenquêtes om effectief iets te kunnen doen met de resultaten ervan
  • Het optimaliseren van het klachtenproces en het installeren van een interne en externe feedbackloop
Klant Denken

 

Klant Denken

We helpen je om: 

  • De klantenreizen in kaart te brengen
  • Iedereen in de organisatie bewust te maken van zijn eigen impact op de klant
  • Klantwaarden vertalen naar gewenst gedrag voor elke medewerker
  • Te analyseren welke processen klantgerichter moeten worden
  • De huidige KPI's te vertalen naar CPI's (Customer Performance Indicators)
  • Alles samen te brengen in een concreet actieplan met een daarbijhorend intern comunicatieplan
Klant Handelen


Klant Handelen

We helpen jouw team met:

  • Het managen van klantverwachtingen door het gebruik van de juiste klantcommunicatie technieken
  • Het leren begrijpen van de klant via de "customer empathy map"
  • Het leren voorbereiden van klantcontacten via de "boom methode" en het gebruik van de "luister-en communicatie kwadranten"

We begeleiden specifieke trajecten in: 

  • het opzetten van een klantgericht onthaal (hospitality program)
  • het realiseren van klantgericht retail management (retail program)

 

 

In2Learning
Kwinta
Mercuri International
Voka
Zenitor
Vorm
Etion
SBM
IFBD
Vives
Marlux
Man Trucks
Digipolis
Auto5
Neuhaus
Okidoki kinderopvang
AWV
Provincie Antwerpen
AZ st Blasius
Stima
Kramp
Unilin
Bonduelle
Bouwpunt
Roularta
Frutarom
Mint Europe
Boss Paints
Facilicom
Wijs
Alaska Accountancy
QPS accountants
Eskimo
Brico
Fnac
Floralux
Cardoen
Bostoen
Belfius
Argenta
Switch
NMBS
Constructiv
Traxio
Bank van Breda
Modular Lighting
Primagaz
BMW FS
Securex
SEW Eurodrive
Bouwunie
Muntpunt
Lannoo
Hyundai
MIVB-STIB