De PITopia partners

The Customer Experience Game

PITopia is in België de exclusieve verdeler van The Customer Experience Game. The CX-Game is ontwikkeld door Nienke Bloem en Babs Asselbergs (partner N3WStrategy) met als doel klantgerichtheid te laten leven in organisaties

Ben jij iedere dag bezig met klantgerichtheid? Wil jij klantgerichtheid laten leven? Hou je van spelletjes en ben je nieuwsgierig naar andere manieren om mensen in beweging te krijgen? Dan is The Customer Experience Game iets voor jou!

The Customer Experience Game is een interactief bordspel, waarin teams tegen elkaar strijden! Teams leren elkaar en elkaars talenten beter kennen, ontdekken waar zij al goed op weg zijn en wat hun volgende stap is in hun reis naar een klantgericht denken én handelen. Gegarandeerd fun!

Meer info op www.thecustomerexperiencegame.com

Jugen Beyers - Customer Attitude Coach

Jurgen Beyers - Customer Attitude en Teamplayer Coach

Jurgen begeleidt organisaties in de verankering van een bewuste klantattitude binnen hun DNA. Hierbij staan bij Jurgen steevast verandering & groei centraal, waarbij hij zijn expertise in zakelijke effectiviteit combineert met zijn overtuiging in menselijke en intermenselijke kracht. Meer info bij www.jurgenbeyers.be

Volg Jurgen op LinkedIn

Expectations

Expectations Management ondersteunt bedrijven bij het vergroten van de klantgerichtheid en het verbeteren van klanttevredenheid via de Expectations Monitor. Met deze Monitor kunnen bedrijven zelf op gestructureerde wijze verwachtingen van hun klanten in kaart brengen. Hierdoor voelen klanten zich echt gewaardeerd en verstrekt de relatie met de klant. Bovendien geven deze verwachtingen richting aan het verbeteren van klantgedrag binnen een bedrijf. Met Expectations maakt u loyale klanten.

Meer info op www.expectations.nl

N3Wstrategy

N3Wstrategy (uit Nederland) helpt uw bedrijf om continu te groeien. Van een product- en aandeelhoudersgerichte organisatie naar een klantgedreven en mensgerichte organisatie. Samen met N3Wstrategy organiseert PITopia inspiratiereizen en congressen rond het thema van klantgerichtheid en customer experience.

Meer info op www.n3wstrategy.com

In2Learning

In2Learning luistert naar de opleidingsnoden van uw bedrijf. Zij ondersteunt u in het opstellen van het ontwikkelingsplan en het invullen van de gewenste opleidingen. Zij zet hiervoor haar expertise in om snel de juiste match te realiseren tussen de beste trainer per ontwikkelingsgebied en uw bedrijfsbehoefte.   Voor alle opleidingen, coachings, workshops en trajecten rond klantgerichtheid werkt In2Learning samen met PITopia om u de meest recente technieken en inzichten te kunnen bieden op dit domein.

In2Learning is KMO portefeuille gecertifieerd en denkt samen met u mee hoe u uw opleidingen het meest kostefficiênt kunt implementeren.

Meer info op www.in2learning.be

ReAlign

Re-Align begeleidt mensen en organisaties naar een nieuwe en succesvolle manier van functioneren en samenwerken waarbij de fysieke, emotionele, mentale en intuïtieve aspecten van de mens volledig geïntegreerd zijn en waarbij (weer) sprake is van ‘flow'. Via coaching en leadership technieken (waaronder Insights) effent Re-Align de weg voor een optimaal customer excellence traject,  want samenwerken over de afdelingen heen is cruciaal om de afstand met de klant kleiner te maken.

Meer info op www.re-align.be

Kwinta

Kwinta (Vlaams Centrum voor Kwaliteit) biedt kennis, informatie en tools aan alle organisaties die kwaliteit hoog in het vaandel dragen.   Kwinta doet dit niet enkel en alleen voor kwaliteitsmanagers,  maar is actief op alle domeinen en in alle afdelingen van een bedrijf, gaande van operations en HR tot sales en marketing.

Meer info op www.kwinta.be