Customer Journey (6 december - Gent)

Een "customer journey" als kapstok

Klantgerichtheid komt niet vanzelf, dat moet je bewust bedenken, uittekenen en dagdagelijks managen. Maar hoe begin je hieraan en hoe zorg je dat je de juiste acties met impact prioritiseert?

Eerst de "as is" situatie van elke stap die de klant met jou maakt, uittekenen. Daarna de gewenste "to be" situatie bepalen en zo een actieplan genereren. Klinkt simpel. Maar hoe doe je dit met een mix team (over afdelingen heen) en hoe zorg je dat iedereen een die structuur en het prioriteitsplan voor ogen blijft houden? Een "customer journey" is hier noodzakelijk.

Gebruik je al "customer journeys" en weet je hoe je die opstelt?
Gebruikt enkele marketing het marketing de journey of is je hele organisatie gestructureerd rond de customer journeys?
Kent elke medewerker zijn impact op de klant op basis van de customer journey?


NA DEZE OPLEIDING GA JE NAAR HUIS MET:
- de waarom, de wat en de hoe van "customer journeys"
- tips en trics (en voorbeeld cases) van hoe deze op te stellen en dagdagelijks te gebruiken
- learnings uit de life oefening waarbij je zelf een prioriteitenactieplan opstelt op basis van een customer journey


Schrijf je hier in

Locatie, Timing en Prijs

WANNEER Vrijdag 6 december '19 van 9u - 17u
WAAR Gent (De Pinte)
PRIJS € 799,00 excl. btw

PROMO - combineer met "Hoe klantbeloftes (waar)maken" op don 5 dec '19 en ontvang 12,5% korting
- maak gebruik van KMO portefeuille - Erkenningsnummer PITopia: DV.0234520