Customer habits (26 november - Gent)

Customer Habits

Klantgerichtheid komt niet vanzelf, dat moet je bewust bedenken, uittekenen en dagdagelijks managen.

Na het bepalen van klantbeloftes, het uittekenen van de juiste services over de hele customer journey heen en het verbeteren van processen met impact op de klant, blijft het vaak het moeilijkst om gedrag van medewerkers klantgerichter te maken. Niet omdat de medewerkers dat niet willen, want iedereen doet graag beter voor de klant, maar vooral omdat ze het al zo lang anders "gewoon" zijn.

Weet jij welke kleine gewoontes het grootste impact hebben op je klant?
Weet jij in welke 'oude' gewoontes je teams en medewerkers telkens terug vervallen?
Weet je hoe je gewoontes kunt aanleren en blijvend behouden?
Heb je al gehoord van de habit loop en pas je die al toe?


TIJDENS DEZE OPLEIDING LEER JE:
- de kleine gewoontes te identificeren die groot impact hebben op de klant
- een 5-stappen tool te gebruiken om nieuwe gewoontes te ontwerpen
- waarom we terug vervallen in oude gewoontes en wat (niet) te doen om dit te vermijden
- hoe je met de habit loop gewoontes (samen) kan onderhouden


Schrijf je hier in

Locatie, Timing en Prijs

WANNEER Dinsdag 26 november '19 van 9u - 17u
WAAR Gent (De Pinte)
PRIJS € 799,00 excl. btw

PROMO maak gebruik van KMO portefeuille - Erkenningsnummer PITopia: DV.0234520