Customer Excellence Leadership Benchmark ‘Orlando Experience’

13 t/m 17 november 2017

Van 13 tot 17 november 2017 gaat de door N3Wstrategy geplande 'Customer Excellence Leadership Benchmark Studiereis' naar Orlando door. Er zijn al enkele inschrijvingen, en er is nog ruimte voor meer deelnemers. De bron van Customer Excellence ligt bij bedrijven zoals het Ritz-Carlton, Disney, Harley Davidson, JetBlue Airlines, Waldorf-Astoria, Whole Foods Market, Orlando International Airport en Apple Computers. Deze bedrijven laten zien dat customer excellence ook daadwerkelijk leidt tot succes voor alle stakeholders (bijv. klanten, medewerkers en financieel). Backstage krijg je inzage in hoe deze bedrijven de relatie met hun klanten inhoud geven en voortdurend de verwachtingen van hun klanten overtreffen. Hoe ze excellent geworden zijn, maar misschien nog wel belangrijker hoe ze excellent blijven, soms al meer dan 50 jaar lang.

Customer Excellence is geen theorie die je even implementeert in uw organisatie. Het is een deel van de cultuur, het DNA van je organisatie en je medewerkers. Meer dan een way of working, het is een way of living. Met die way of living laten zij je kennismaken tijdens deze reis naar Customer Excellence. Want door zelf de meest excellente service en klantbeleving te ervaren, kun je snel de vertaalslag maken naar de eigen organisatie. Meer info en testimonials van o.a. KPN, AEGON, PHILIPS, DHL, ARSEUS DENTAL, PRO BILBIO, BOL.com vind je hier.

In samenwerking met

In samenwerking met

Bekijk programma en schrijf in