Customer Excellence Coaching Traject (Kwinta - 5x1/2dag - Brugge)

November 2017 - Maart 2018 (5x1/2dag)

Dit coachingstraject laat je nadenken over hoe klantgerichtheid anders kan in jouw organisatie of binnen jouw team.

 

  • We maken een 'foto' van de huidige situatie en bepalen de barrières waarom je medewerkers vandaag hun eigen klantervaringen niet toepassen op hun werksituatie.
  • We overlopen technieken hoe je in interactie kunt treden met de klant, hoe je alle werknemers van alle departementen klantbewust kan laten worden en hoe je processen klantgerichter maakt. 
  • We bekijken hoe je de departement silo's kan overbruggen met een gemeenschappelijke klantendoel en door de klantgerichtheidstechnieken toe te passen op je interne klant.
  • We maken een plan op van een realistisch transitieproject naar customer excellence en denken na over de juiste objectieven, weerstanden, benchmarks en mijlpalen
De 5 sessies (24 nov / 12 jan / 9 feb / 16 ma / april datum nog te bepalen - telkens van 9 tot 12 u)  bieden de nodige tools en heel veel sprekende voorbeelden van echte klantervaringen en bedrijfscases uit verschillende sectoren.

 

In samenwerking met

In samenwerking met

Bekijk programma en schrijf in