CPI - Customer Performance Indicatoren - NL (IFBD - Gent)

17 mei 2018

Deze workshop bezorgt u niet alleen inzicht in de cruciale CPI's (Customer Performance Indicatoren) voor uw organisatie, maar leert u vooral hoe u deze CPI's gebruikt als stuurinstrument.

PROGRAMMA
Vandaag leven wij in het ‘klantentijdperk'. Niet langer het product, de dienst of zelfs de oplossing staat centraal... Het is de klant die alle touwtjes strak in handen heeft én houdt. Maar deze klant staat vandaag ook zelf meer en meer onder druk - zowel financieel als sociaal - en is daardoor uitermate complex en veeleisend geworden. Hij is niet langer alleen op zoek naar een oplossing voor zijn probleem, maar wil bovendien authenticiteit, waardecreatie en duurzaamheid. En bovenal: hij wil terug het heft in eigen handen nemen. Dankzij de nieuwe technologieën en sociale media is ook uw klant stukken beter geïnformeerd en in staat om mobiel, ad hoc en wereldwijd, snelle beslissingen te nemen en te schakelen.

LEERMETHODIEK
Aan de hand van concrete oefeningen en transparante cases leert u hoe u dit doet. U leert hoe u weerstand (intern en extern) countert, beslissingen neemt op basis van deze CPI's en zo groeit naar customer delight. Dit is geen vrijblijvende training maar een programma waarbij u het geleerde direct toepast en kunt vertalen naar de customer journey die uw klanten elke dag opnieuw maken.

Deze opleiding wordt gegeven in samenwerking met IFBD,  Qfor gecertifieerd en Erkend dienstverlener van de KMO Portefeuille.

In samenwerking met

In samenwerking met

Schrijf je hier in