CPI (14 november - Gent)

Met de juiste CPI's managen

Klantgerichtheid komt niet vanzelf, dat moet je bewust bedenken, uittekenen en dagdagelijks managen.

Het verbeteren van je klantgerichtheid kan door processen te optimaliseren en door menselijke mindset en gedrag te veranderen zodat de klant de gewenste ervaringen effectief hoort, ziet en voelt.

Om dit te kunnen beheren moet je enerzijds naar klanten luisteren en klantmetingen doen, maar er zijn ook nog heel wat andere KPI's die een (in)directe impact hebben op de klant en kunnen gebruikt worden om te managen.

Welke CPI's (Customer Performance Indicators) gebruiken jullie?
Hebben deze vooral impact op het resultaat of op de oorzaak van het probleem?
Gebruik je ze individueel, per team of overkoepelend (over departementen heen)?


NA DEZE OPLEIDING GA JE NAAR HUIS MET:
- een stappenplan om goede CPI's op te stellen en te implementeren (voor alle afdelingen)
- een lijst van mogelijk te gebruiken CPI's
- een actieve benadering hoe CPI's in te zetten, zonder (in 1ste instantie) dure meetsystemen nodig te hebben
- tips en trics hoe CPI's in te zetten en te laten leven in jouw organisatie


Schrijf je hier in

Locatie, Timing en Prijs

WANNEER Donderdag 12 september '19 van 14u - 17.30u
WAAR Gent (De Pinte)
PRIJS € 399,00 excl. btw

PROMO - combineer met "Klant luistertechnieken en -luisterplan" in de voormiddag en ontvang 15% korting
- maak gebruik van KMO portefeuille - Erkenningsnummer PITopia: DV.0234520