CCXP Masterclass 2-daagse (21 en 22 maart - Mechelen)

Customer Experience Masterclass

  • Zoek jij een manier om te groeien in je rol als Customer Experience professional?
  • Wil je een nog betere leider op het gebied van Customer Excellence worden?
  • Dan is de CCXP Masterclass iets voor jou!
In de CX Masterclass leer je alles over de 6 disciplines van het CXPA-framework, de beste en slechtste CX-methoden en nog belangrijker: je leert ook van jouw CX-collega's.

Nienke Bloem en Els Dhaeze zijn gecertificeerde Customer Experience Professionals (CCXP). In deze 2-daagse Masterclass gaan zij met jou de diepte in: je leert alles over Customer Experience, doet oefeningen en behandelt casussen.

Deze masterclass geldt ook als voorbereiding voor het CCXP-examen.

"It was eye opening to get a structure in which all our ideas and initiatives fit and which I could use to prepare my CX business case and get buy-in from my management and colleagues  Meanwhile I've received plenty simple ideas to implement immediately. Being prepared for the CCXP exam via this masterclass is the cherry on the cake"
- Els Lemiere, Quality and CX repsonsible - Crefius Belgium

Schrijf je hier in

Dag 1:

Introductie en verwachtingen
Klantstrategie
De stem van de klant, klantinzicht en klantbegrip
Ontwerp, verbetering en innovatie van klantervaringen
Meten van klanttevredenheid en ROI (rendement op investeringen)
CX Game ©
Diner en overnachting                                                                                            

Dag 2:

Klantgerichte cultuur en organisatie
Organisatorische acceptatie van CX en verantwoording
De rol van de CX-professional
Persoonlijk actieplan

De voordelen van de Masterclass in het kort:

  • Je leert alles over de 6 CX-competenties
  • Je krijgt inzicht in de best practices op het gebied van CX
  • Je vergroot je CX-competenties en je groeit als CX-leider
  • Je ontmoet CX-collega's van wie je veel kunt leren
  • Je maakt je persoonlijke CX-plan om je bedrijfsgroei te stimuleren
  • Je leert alles over de CCXP-examenvereisten en je bent voorbereid
  • Je wordt een CX-professional die klantgeluk een boost geeft!

Locatie, Timing en Prijs

Martin's Hotel, Mechelen

Vanaf 9u op donderdag 21 maart tot 16u op vrijdag 22 maart

  • Early bird: € 1699 (voor reservaties gemaakt tot en met 31 januari '19) 
  • Originele prijs: € 1899 
  • Inbegrepen in de prijs: maaltijden, dranken en overnachting
  • De vermelde prijzen zijn exclusief BTW